La "Nan Goldin txeca" visitarà Mallorca per a estrenar el seu documental

Autor: Atlàntida Mallorca Film Fest Font: Atlàntida Mallorca Film Fest

La "Nan Goldin txeca" visitarà Mallorca per a estrenar el seu documental

De què va?

Després de la invasió soviètica de Praga, una jove fotògrafa emprèn un viatge salvatge cap a la llibertat, capturant les seves experiències en milers d'icòniques fotografies.

Què has de saber?

Descobreix la trajectòria de la fotògrafa que el New York Times va batejar com la "Nan Goldin Checa", Libuše Jarcovjáková, qui va dedicar gran part de la seva obra a retratar la implacable repressió soviètica i la subcultura LGTBQI+. La fotògrafa visitarà Mallorca al costat de la directora del film, Klára Tasovská, cita que culminarà amb un col·loqui obert al públic del festival.

En paraules de la seva directora...

Aquesta pel·lícula és tant un homenatge al procés artístic i a les inquietuds d'una fotògrafa com un retrat revelador de la seva existència, constituint una relat de superació poc convencional però profundament commovedor.

MÉS DE I'M NOT EVERYTHING I WANT TO BE


Publica un comentari

unnamed

Sense comentaris